На 19-ти ноември 2018 г. в Медицински университет – Пловдив се проведе обучение-семинар на тема „Изграждане на ефективно онлайн присъствие“, част от проекта Дигитален гараж на Google (learndigital.withgoogle.com/digitalengarazh) в сътрудничество със SoftUni Digital (digital.softuni.bg).
Събитието беше организирано от Центъра за кариерно развитие в сътрудничество със Студентски съвет и Асоциацията на чуждестранните студенти и се състоя в аудитория 8 за българските студенти и в аудитория 9 – на английски език за чуждестранните студенти.
Ето част от темите, които бяха представени по време на презентацията пред близо 50 български и чуждестранни студенти:
След семинара студентите можаха да поговорят лично с дигиталните консултанти, които отговориха на въпросите им и предоставиха индивидуални консултации.
Какво е Дигитален гараж?
Дигитален гараж на Google е програма, която се реализира в България, съвместно със SoftUni Digital и помага на хората да подобрят дигиталните си умения безплатно.
Програмата предлага онлайн и офлайн обучения, създадени от Google, които допринасят за разрастването на бизнеса онлайн, следвайки собствено темпо и придобиване на познания чрез гъвкави и персонализирани уроци. Кампанията в България стартира през месец май 2018 г. и ще продължи до края на 2018 г.
Google има за цел да обучи безплатно над 15 000 студенти и представители на малки и средни организации и предприятия до края на годината, като им придаде нужните базови дигитални умения, за успешна работа на динамично развиващият се пазар на стоки и услуги.
Успешно завършилите обучението на платформата Дигитален гараж, ще могат безплатно да обогатят своето CV със сертификат от Google, признат от IAB Еurope.