Групово анонимно проучване за оценка на учебния процес в Медицински университет – Пловдив.
Проведено в периода 01.03.2018г – 30.03.2018г.
Медицински сестри – I – курс
Групово анонимно проучване за оценка на учебния процес в Медицински университет – Пловдив. Проведено в периода 01.03.2018г – 30.03.2018г. Анкетирани 34 студенти от 1 курс Сестрински грижи. |
||||||
Какво е Вашето мнение за: |
Без отговор |
НЕ |
По-скоро НЕ |
По-скоро ДА |
ДА |
|
При започване на обучението бяхте ли запознати със:
|
Брой / % |
Брой /% |
Брой / % |
Брой / % |
Брой / % |
|
Учебния план на специалността – дисциплини, продължителност, ред на изучаване? |
0 |
0 |
2/5,8% |
9/26,4% |
23/67,6% |
|
Квалификационната характеристика на специалността (какви знания и умения ще придобиете и какви възможности за професионална дейност ще имате при завършване)? |
1/2,9% |
0 |
0 |
6/ 17,6% |
27/79.4% |
|
Ако сте били информирани, от кого сте получили информация |
||||||
Курсов ръководител |
Инфо табла/Сайт |
Друг източник |
Без отговор |
|||
11/32,3% |
6/ 17,6% |
6/ 17,6% |
11/32,3% |
|||
Включените дисциплини в учебния план съответстват ли на: |
||||||
Квалификационната характеристика на специалността? |
0 |
0 |
4/11,7% |
12/35,2% |
18/52,9% |
|
Вашите образователни потребности (това, което считате, че Ви е необходимо да научите)? |
1/2,9% |
0 |
5/14,7% |
15/44,1% |
13/38,2% |
|
Какво е Вашето мнение за: |
||||||
Учебното съдържание на лекциите (съответства ли на специалността)? |
0 |
0 |
1/2,9% |
18/52,9% |
15/44,1% |
|
Темите на лекциите (подредени ли са логически и осигуряват ли последователност в усвояването на материала?)? |
0 |
0 |
1/2,9% |
15/44,1% |
18/52,9% |
|
Фармацевтичното/клиничното значение на изучавания материал (обръща ли се внимание на това в лекциите?) |
2/5,8% |
0 |
1/2,9% |
14/41,1% |
17/50% |
|
Препоръчаната литература подпомага ли разбирането на изучаваната материя? |
0 |
0 |
2/5,8% |
13/38,2% |
19/55,8% |
|
Практическите упражнения (спомагат ли за научаването на материята на дисциплината?) |
0 |
0 |
0 |
9/26,4% |
25/73,5% |
|
Материалът, включен в изпита (съответства ли на включения в програмата/конспекта?) |
0 |
0 |
0 |
7/20,5% |
27/79.4% |
|
Критериите за оценяване (известни ли са предварително?) |
0 |
1/2,9% |
4/11,7% |
12/35,2% |
17/50% |
|
Обучението като цяло (добре ли е организирано и проведено?) |
0 |
0 |
4/11,7% |
13/38,2% |
17/50% |
|
Как оценявате продължителността (броя учебни часове) на теоретичното обучение? |
0 |
1/2,9% |
1/2,9% |
19/55,8% |
13/38,2% |
|
Как оценявате продължителността (броя учебни часове) на практическото обучение? |
0 |
1/2,9% |
5/14,7% |
15/44,1% |
13/38,2% |
|
Как оценявате съотношението между продължителността на теоретично и практическо обучение? |
0 |
0 |
5/14,7% |
19/55,8% |
10/29,4% |
|
Каква е Вашата оценка за базата и провеждането на практическите стажове |
||||||
Битовите условия (стаи за отдих и съхранение на вещи на студентите) |
2/5,8% |
5/14,7% |
4/11,7% |
17/50% |
6/ 17,6% |
|
Работните условия (лаборатории, болнични стаи и др.) |
0 |
0 |
2/5,8% |
25/73,5% |
7/20,5% |
|
Отношението на персонала в лечебните заведения към Вас |
0 |
1/2,9% |
7/20,5% |
18/52,9% |
8/23,5% |
|
Отношението на преподавателите по практика към Вас |
0 |
0 |
0 |
8/23,5% |
26/76,4% |
|
Ползата от стажа (възможност да усвоите практически умения и знания) |
3/8,8% |
1/2,9% |
0 |
16/47,0% |
14/41,1% |
|
Каква е вашата оценка за: |
||||||
Съвременни ли са техническите средства и апаратура използвани в учебния процес? |
1/2,9% |
0 |
3/8,8% |
18/52,9% |
12/35,2% |
|
Има ли работно място за всеки студент на упражнения? |
0 |
1/2,9% |
5/14,7% |
10/29,4% |
18/52,9% |
|
Доволни ли сте от достъпността на електронните услуги, предлагани от Университета? |
0 |
3/8,8% |
1/2,9% |
11/32,3% |
19/55,8% |
|
Може ли да се намери необходимата литература в Библиотеката на Университета? |
1/2,9% |
1/2,9% |
1/2,9% |
13/38,2% |
18/52,9% |
|
Удовлетворява ли Ви административното обслужване в Учебен отдел на факултета? |
0 |
0 |
0 |
7/20,5% |
27/79.4% |
|
Удовлетворявате ли Ви условията за спорт в Университета? |
0 |
0 |
2/5,8% |
7/20,5% |
25/73,5% |
|
Удовлетворяват ли Ви социалните условия (напр. стипендии, общежития, стол, почивна база и др.?) |
1/2,9% |
1/2,9% |
1/2,9% |
11/32,3% |
20/55,8% |
Имате ли някакви препоръки:
Повече часове по философия и въведение в сестринските грижи.
Да се намали броя на студентите по различните бази.
Да имаме достъп до лекциите, които се преподават.
Практическите занятия са малко и недостатъчно адекватно разпределени.
Медицински сестри – II – курс
Групово анонимно проучване за оценка на учебния процес в Медицински университет – Пловдив. Проведено в периода 01.03.2018г – 30.03.2018г. Анкетирани 30 от общо 74 (40,5%) студенти от 2 курс Сестрински грижи.
|
|||||
Какво е Вашето мнение за: |
Без отговор |
НЕ |
По-скоро НЕ |
По-скоро ДА |
ДА |
|
Брой / % |
Брой /% |
Брой / % |
Брой / % |
Брой / % |
При започване на обучението бяхте ли запознати със: |
|||||
Учебния план на специалността – дисциплини, продължителност, ред на изучаване? |
0 |
2 /6,7% |
5 /16,6% |
7 /23,3% |
16 /53,3% |
Квалификационната характеристика на специалността (какви знания и умения ще придобиете и какви възможности за професионална дейност ще имате при завършване)? |
1 /3,3% |
0 |
1 /3,3% |
13 /43,3% |
15 /50% |
Ако сте били информирани, от кого сте получили информация: |
|||||
Курсов ръководител |
Инфо табла/Сайт |
Друг източник |
Без отговор |
||
11 /36,7% |
13 /43,3% |
5 /16,6% |
1 /3,3% |
||
Включените дисциплини в учебния план съответстват ли на: |
|||||
Квалификационната характеристика на специалността? |
0 |
2 /6,7% |
10 /33,3% |
8 /26,7% |
10 /33,3% |
Вашите образователни потребности (това, което считате, че Ви е необходимо да научите)? |
0 |
4 /13,3% |
9 /30% |
8 /26,7% |
9 /30% |
Какво е Вашето мнение за: |
|||||
Учебното съдържание на лекциите (съответства ли на специалността)? |
0 |
0 |
7 /23,3% |
12/40% |
11/36,7% |
Темите на лекциите (подредени ли са логически и осигуряват ли последователност в усвояването на материала?)? |
0 |
1 /3,3% |
8 /26,7% |
12 /40% |
9 /30% |
Фармацевтичното/клиничното значение на изучавания материал (обръща ли се внимание на това в лекциите?) |
0 |
1 /3,3% |
2 /6,7% |
16 /53,3% |
11 /36,7% |
Препоръчаната литература подпомага ли разбирането на изучаваната материя? |
1 /3,3% |
1 /3,3% |
8 /26,7% |
12 /40% |
8 /26,7% |
Практическите упражнения (спомагат ли за научаването на материята на дисциплината?) |
0 |
3 /10% |
3 /10% |
10 /33,3% |
14 /46,7% |
Материалът, включен в изпита (съответства ли на включения в програмата/конспекта?) |
0 |
1 /3,3% |
1 /3,3% |
11 /36,7% |
17 /56,7% |
Критериите за оценяване (известни ли са предварително?) |
1/3,3% |
5 /16,6% |
9 /30% |
7 /23,3% |
8 /26,7% |
Обучението като цяло (добре ли е организирано и проведено?) |
1 /3,3% |
6 /20% |
4 /13,3% |
15 /50% |
4 /13,3% |
Как оценявате продължителността (броя учебни часове) на теоретичното обучение? |
1 /3,3% |
1 /3,3% |
5 /16,6% |
17 /56,7% |
6 /20% |
Как оценявате продължителността (броя учебни часове) на практическото обучение? |
0 |
1 /3,3% |
5 /16,6% |
18 /60% |
6 /20% |
Как оценявате съотношението между продължителността на теоретично и практическо обучение? |
0 |
4 /13,3% |
6 /20% |
12 /40% |
8 /26,7% |
Каква е Вашата оценка за базата и провеждането на практическите стажове: |
|||||
Битовите условия (стаи за отдих и съхранение на вещи на студентите) |
0 |
6 /20% |
15 /50% |
9 /30% |
0 |
Работните условия (лаборатории, болнични стаи и др.) |
1/3,3% |
2 /6,7% |
9 /30% |
16 /53,3% |
2 /6,7% |
Отношението на персонала в лечебните заведения към Вас |
0 |
3 /10% |
10 /33,3% |
12 /40% |
5 /16,6% |
Отношението на преподавателите по практика към Вас |
0 |
1 /3,3% |
3 /10% |
18 /60% |
8 /26,7% |
Ползата от стажа (възможност да усвоите практически умения и знания) |
0 |
2 /6,7% |
5 /16,6% |
11 /36,7% |
12 /40% |
Каква е вашата оценка за: |
|||||
Съвременни ли са техническите средства и апаратура използвани в учебния процес? |
0 |
7 /23,3% |
6 /20% |
14 /46,7% |
2 /6,7% |
Има ли работно място за всеки студент на упражнения? |
0 |
5 /16,6% |
11 /36,7% |
10 /33,3% |
4 /13,3% |
Доволни ли сте от достъпността на електронните услуги, предлагани от Университета? |
3 /10% |
4 /13,3% |
7 /23,3% |
16 /53,3% |
5 /16,6% |
Може ли да се намери необходимата литература в Библиотеката на Университета? |
1 /3,3% |
0 |
2 /6,7% |
20 /66,7% |
7 /23,3% |
Удовлетворява ли Ви административното обслужване в Учебен отдел на факултета? |
0 |
1 /3,3% |
1 /3,3% |
10 /33,3% |
18 /60% |
Удовлетворявате ли Ви условията за спорт в Университета? |
2 /6,7% |
2 /6,7% |
5 /16,6% |
13 /43,3% |
8 /26,7% |
Удовлетворяват ли Ви социалните условия (напр. стипендии, общежития, стол, почивна база и др.?) |
3 /10% |
4 /13,3% |
4 /13,3% |
11 /36,7% |
8 /26,7% |
Имате ли някакви препоръки:
Да се премахне МБАЛ СВ. Пантелеймон от учебните практики
Преподавателите да се държат по-човечно със студентите и да не делят по симпатии.
Да се изключат ненужните предмети от обучението.
Да се изключат всички ненужни предмети.
Обърнете внимание на програмите в сряда фармакология от 15 се учи много трудно.
Да има асистенти с групите за клинична практика.
По малък брой на студенти в групите по клинична практика.
Медицински сестри – III – курс
Групово анонимно проучване за оценка на учебния процес в Медицински университет – Пловдив. Проведено в периода 01.03.2018г – 30.03.2018г. Анкетирани 36 от общо 60 (60%) студенти от 3 курс Сестрински грижи. |
|||||
Какво е Вашето мнение за: |
Без отговор |
НЕ |
По-скоро НЕ |
По-скоро ДА |
ДА |
Брой / % |
Брой /% |
Брой / % |
Брой / % |
Брой / % |
|
При започване на обучението бяхте ли запознати със: |
|||||
Учебния план на специалността – дисциплини, продължителност, ред на изучаване? |
0 |
6/16,7% |
4/ 11,1% |
9/ 25% |
17/47,2% |
Квалификационната характеристика на специалността (какви знания и умения ще придобиете и какви възможности за професионална дейност ще имате при завършване)? |
0 |
2/ 2,6% |
4/ 11,1% |
9/ 25% |
21/58,3% |
Ако сте били информирани, от кого сте получили информация: |
|||||
Курсов ръководител |
Инфо табла/ Сайт |
Друг източник |
Без отговор |
||
11/30,6% |
7/19,4% |
6/16,7% |
12/33,3% |
||
Включените дисциплини в учебния план съответстват ли на: |
|||||
Квалификационната характеристика на специалността? |
0 |
3/ 8,3% |
2/ 2,6% |
19/52,7% |
12/33,3% |
Вашите образователни потребности (това, което считате, че Ви е необходимо да научите)? |
0 |
4/ 11,1% |
5/13,9% |
23/63,9% |
4/ 11,1% |
Какво е Вашето мнение за: |
|||||
Учебното съдържание на лекциите (съответства ли на специалността)? |
0 |
0 |
6/16,7% |
23/63,9% |
7/19,4% |
Темите на лекциите (подредени ли са логически и осигуряват ли последователност в усвояването на материала?)? |
0 |
1/ 2,8% |
5/13,9% |
19/52,7% |
11/30,6% |
Фармацевтичното/клиничното значение на изучавания материал (обръща ли се внимание на това в лекциите?) |
1/ 2,8% |
0 |
3/ 8,3% |
24/66,7% |
8/22,2% |
Препоръчаната литература подпомага ли разбирането на изучаваната материя? |
1/ 2,8% |
0 |
8/22,2% |
21/58,3% |
6/16,7% |
Практическите упражнения (спомагат ли за научаването на материята на дисциплината?) |
0 |
0 |
1/ 2,8% |
14/38,9% |
21/58,3% |
Материалът, включен в изпита (съответства ли на включения в програмата/конспекта?) |
0 |
0 |
2/ 2,6% |
17/47,2% |
17/47,2% |
Критериите за оценяване (известни ли са предварително?) |
0 |
4/ 11,1% |
11/30,6% |
16/44,4% |
5/13,9% |
Обучението като цяло (добре ли е организирано и проведено?) |
0 |
2/ 2,6% |
17/47,2% |
12/33,3% |
5/13,9% |
Как оценявате продължителността (броя учебни часове) на теоретичното обучение? |
0 |
4/ 11,1% |
9/ 25% |
18/ 50% |
5/13,9% |
Как оценявате продължителността (броя учебни часове) на практическото обучение? |
0 |
3/ 8,3% |
15/41,7% |
11/30,6% |
7/19,4% |
Как оценявате съотношението между продължителността на теоретично и практическо обучение? |
1/ 2,8% |
3/ 8,3% |
10/27,8% |
17/47,2% |
5/13,9% |
Каква е Вашата оценка за базата и провеждането на практическите стажове: |
|||||
Битовите условия (стаи за отдих и съхранение на вещи на студентите) |
0 |
16/44,4% |
19/52,7% |
0 |
1/ 2,8% |
Работните условия (лаборатории, болнични стаи и др.) |
1/ 2,8% |
5/13,9% |
16/44,4% |
13/36,1% |
1/ 2,8% |
Отношението на персонала в лечебните заведения към Вас |
2/ 2,6% |
6/16,7% |
10/27,8% |
18/ 50% |
0 |
Отношението на преподавателите по практика към Вас |
0 |
0 |
0 |
14/38,9% |
22/61,1% |
Ползата от стажа (възможност да усвоите практически умения и знания): |
|||||
Съвременни ли са техническите средства и апаратура използвани в учебния процес? |
1/ 2,8% |
7/19,4% |
15/41,7% |
9/ 25% |
4/ 11,1% |
Има ли работно място за всеки студент на упражнения? |
0 |
11/30,6% |
8/22,2% |
14/38,9% |
3/ 8,3% |
Доволни ли сте от достъпността на електронните услуги, предлагани от Университета? |
1/ 2,8% |
6/16,7% |
11/30,6% |
13/36,1% |
4/ 11,1% |
Може ли да се намери необходимата литература в Библиотеката на Университета? |
1/ 2,8% |
1/ 2,8% |
3/ 8,3% |
24/66,7% |
7/19,4% |
Удовлетворява ли Ви административното обслужване в Учебен отдел на факултета? |
0 |
0 |
0 |
17/47,2% |
19/52,7% |
Удовлетворявате ли Ви условията за спорт в Университета? |
2/ 2,6% |
3/ 8,3% |
6/16,7% |
15/41,7% |
10/27,8% |
Удовлетворяват ли Ви социалните условия (напр. стипендии, общежития, стол, почивна база и др.?) |
2/ 2,6% |
4/ 11,1% |
5/13,9% |
14/38,9% |
11/30,6% |
Имате ли някакви препоръки:
Петнадесет от анкетираните отбелязват че: няма места за преобличане. Няма предпазни средства. Няма достатъчно консумативи. Няма ваксина за хепатит „Б“.
Акушерки – I – курс
Групово анонимно проучване за организацията на учебния процес в Медицински университет – Пловдив. Проведено в периода 01.03.2018г – 30.03.2018г. Анкетирани студенти 19 от общ брой 19 (100%) 1-ви курс, специалност Акушерски грижи. |
||||||
Скала от 1 = Никога до 5 = Винаги |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Без отговор |
|
Брой/% |
Брой/% |
Брой/% |
Брой/% |
Брой/% |
Брой/% |
ВОДЕЩИЯТ ХАБИЛИТИРАН ПРЕПОДАВАТЕЛ ПО ДИСЦИПЛИНАТА |
||||||
Спазва точно определените часове за лекции |
0 |
0 |
1/ 5,2% |
0 |
18 / 94,7% |
0 |
Предизвиква интерес към преподавания материал |
0 |
0 |
0 |
2 /10,5% |
17/89,4% |
0 |
Обяснява разбираемо материала |
0 |
0 |
0 |
0 |
19 / 100% |
0 |
Насочва към това, което е важно и трябва да се запомни |
0 |
0 |
1/ 5,2% |
1/ 5,2% |
17/89,4% |
0 |
Вдъхновява студентите към дисциплина (специалността) |
0 |
0 |
0 |
2 /10,5% |
17/89,4% |
0 |
Обяснява взаимовръзките и помага да осмислянето на теорията |
0 |
0 |
1/ 5,2% |
0 |
18 / 94,7% |
0 |
Студентите могат да се обръщат към него извън часовете на лекциите |
0 |
0 |
0 |
2 /10,5% |
17/89,4% |
0 |
Отнася се към студентите с внимание |
0 |
0 |
0 |
1/ 5,2% |
18 / 94,7% |
0 |
Успява да подпомогне студентите в подготовката |
0 |
0 |
0 |
3 /15,7% |
16 / 84,2% |
0 |
ЛЕКЦИИТЕ ПО ДИСЦИПЛИНАТА |
||||||
Имат ясно определени цели |
0 |
0 |
0 |
3 /15,7% |
15/78,9% |
1/ 5,2% |
Натоварването е по силите на студентите |
0 |
0 |
2 /10,5% |
2 /10,5% |
14/73,6% |
1/ 5,2% |
Дава се полезна обратна информация за изпълнението на задания и при изпити |
0 |
0 |
1/ 5,2% |
3 /15,7% |
14/73,6% |
1/ 5,2% |
Не се повтаря ненужно материал от други дисциплини |
0 |
0 |
4/ 21,0% |
2 /10,5% |
12/63,1% |
1/ 5,2% |
УЧЕБНИЦИТЕ И УЧЕБНИТЕ ПОМАГАЛА |
||||||
Препоръчаните учебници могат да се намерят |
0 |
0 |
0 |
1/ 5,2% |
18 / 94,7% |
0 |
Препоръчаните учебници и помагала са полезни |
0 |
0 |
0 |
4 /21,0% |
14/73,6% |
0 |
УПРАЖНЕНИЯТА / ПРАКТИЧЕСКИТЕ ЗАНЯНТИЯ |
||||||
Помагат да се разбере учебния материал по дисциплината |
0 |
0 |
0 |
2 /10,5% |
16 / 84,2% |
0 |
Лекциите и упражненията са съгласувани |
0 |
1/5,2% |
3 /15,7% |
2 /10,5% |
14/73,6% |
0 |
За упражненията/практическите занятия има осигурени материали и/или апарати |
0 |
0 |
0 |
1/ 5,2% |
16 / 84,2% |
2 /10,5% |
Асистентът насърчава участието и обсъждането |
0 |
1/5,2% |
0 |
1/ 5,2% |
17/89,4% |
0 |
Асистентът се съобразява в преподаването с напредъка на студентите |
0 |
0 |
1/ 5,2% |
3 /15,7% |
14/73,6% |
1/ 5,2% |
Асистентът дава полезна информация и оценки за работата на всеки студент |
0 |
0 |
1/ 5,2% |
1/ 5,2% |
17/89,4% |
0 |
Студентите могат лесно да контактуват с асистента извън упражненията |
0 |
0 |
3 /15,7% |
2 /10,5% |
14/73,6% |
0 |
Информацията за текущите оценки се дава своевременно |
0 |
0 |
2 /10,5% |
3 /15,7% |
13/68,4% |
1/ 5,2% |
ОБЩА ОЦЕНКА |
||||||
Като цяло дисциплината се преподава на отлично ниво |
0 |
0 |
1/ 5,2% |
3 /15,7% |
15/78,9% |
0 |
Акушерки – II – курс
Групово анонимно проучване за организацията на учебния процес в Медицински университет – Пловдив. Проведено в периода 01.03.2018г – 30.03.2018г. Анкетирани студенти 14 от общо 17 (82,3%) 2-ри курс , специалност Акушерски грижи
|
||||||
Скала от 1 = Никога до 5 = Винаги |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Без отговор |
|
Брой/% |
Брой/% |
Брой/% |
Брой/% |
Брой/% |
Брой/% |
ВОДЕЩИЯТ ХАБИЛИТИРАН ПРЕПОДАВАТЕЛ ПО ДИСЦИПЛИНАТА |
||||||
Спазва точно определените часове за лекции |
0 |
0 |
1 /7,1% |
0 |
12 /85,7% |
1 /7,1% |
Предизвиква интерес към преподавания материал |
1 /7,1% |
1 /7,1% |
2 / 14,2% |
2/14,2% |
8 /57,1% |
0 |
Обяснява разбираемо материала |
0 |
1 /7,1% |
2 / 14,2% |
5/35,7% |
6 /42,8% |
0 |
Насочва към това, което е важно и трябва да се запомни |
0 |
1 /7,1% |
5 /35,7% |
0 |
8 /57,1% |
0 |
Вдъхновява студентите към дисциплина (специалността) |
0 |
1 /7,1% |
2 / 14,2% |
4 /28,5 |
8 /57,1% |
0 |
Обяснява взаимовръзките и помага да осмислянето на теорията |
0 |
1 /7,1% |
2 / 14,2% |
3/21,4% |
8 /57,1% |
0 |
Студентите могат да се обръщат към него извън часовете на лекциите |
1 /7,1% |
0 |
4 /28,5% |
1 /7,1% |
8 /57,1% |
0 |
Отнася се към студентите с внимание |
0 |
2 / 14,2% |
1 /7,1% |
2/14,2% |
9 /64,2% |
0 |
Успява да подпомогне студентите в подготовката |
0 |
1 /7,1% |
1 /7,1% |
3/21,4% |
9 /64,2% |
0 |
ЛЕКЦИИТЕ ПО ДИСЦИПЛИНАТА |
||||||
Имат ясно определени цели |
0 |
1 /7,1% |
1 /7,1% |
4/28,5% |
8 /57,1% |
0 |
Натоварването е по силите на студентите |
0 |
2 / 14,2% |
3 /21,4% |
5/35,7% |
4 /28,5% |
0 |
Дава се полезна обратна информация за изпълнението на задания и при изпити |
1 /7,1% |
0 |
3 /21,4% |
1 /7,1% |
9 /64,2% |
0 |
Не се повтаря ненужно материал от други дисциплини |
2 / 14,2% |
1 /7,1% |
2 /14,2% |
5/35,7% |
4 /28,5% |
0 |
УЧЕБНИЦИТЕ И УЧЕБНИТЕ ПОМАГАЛА |
||||||
Препоръчаните учебници могат да се намерят |
0 |
0 |
1 /7,1% |
1 /7,1% |
12 /85,7% |
0 |
Препоръчаните учебници и помагала са полезни |
1 /7,1% |
1 /7,1% |
0 |
1 /7,1% |
11 /78,5% |
0 |
УПРАЖНЕНИЯТА / ПРАКТИЧЕСКИТЕ ЗАНЯНТИЯ |
||||||
Помагат да се разбере учебния материал по дисциплината |
0 |
0 |
0 |
1 /7,1% |
13 /92,8% |
0 |
Лекциите и упражненията са съгласувани |
0 |
0 |
1 /7,1% |
1/7,1% |
12 /85,7% |
0 |
За упражненията/практическите занятия има осигурени материали и/или апарати |
0 |
2 /14,2% |
1 /7,1% |
4 /28,5 |
6 /42,8% |
0 |
Асистентът насърчава участието и обсъждането |
0 |
0 |
0 |
1 /7,1% |
13 /92,8% |
0 |
Асистентът се съобразява в преподаването с напредъка на студентите |
0 |
0 |
0 |
2/14,2% |
12 /85,7% |
0 |
Асистентът дава полезна информация и оценки за работата на всеки студент |
0 |
0 |
0 |
4/28,5% |
10 /71,4% |
0 |
Студентите могат лесно да контактуват с асистента извън упражненията |
0 |
0 |
0 |
4/28,5% |
10 /71,4% |
0 |
Информацията за текущите оценки се дава своевременно |
0 |
0 |
3 /21,4% |
1 /7,1% |
10 /71,4% |
0 |
ОБЩА ОЦЕНКА |
||||||
Като цяло дисциплината се преподава на отлично ниво |
0 |
1 /7,1% |
0 |
5/35,7% |
8 /57,1% |
0 |
Свободни въпроси:
Според Вас, коe e най-силното положително качество на водещия преподавател по дисциплината?
Преобладаващите отговори отбелязват най-силното положително качество на водещият преподавател по дисциплината, е че обяснява разбираемо, изчерпателно и насърчава студентите да научват неща още по време на лекцията. Дава примери от други области.
Според Вас, коe e най-силното положително качество на асистента по дисциплината?
Преобладаващите отговори отбелязват най-силното положително качество на асистента по дисциплината притежава отлични знания и умения.
Какви предложения имате за подобряване на преподаването по тази дисциплина?
Преобладаващите отговори отбелязват като основна необходимост да бъдат въведени повече практически занятия
Акушерки – III – курс
Групово анонимно проучване за организацията на учебния процес в Медицински университет – Пловдив. Проведено в периода 01.03.2018г – 30.03.2018г. Анкетирани студенти 17 от общо 20 (75%) 3-ти курс, специалност Акушерски грижи.
|
||||||
Скала от 1 = Никога до 5 = Винаги |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Без отговор |
|
Брой/% |
Брой/% |
Брой/% |
Брой/% |
Брой/% |
Брой/% |
ВОДЕЩИЯТ ХАБИЛИТИРАН ПРЕПОДАВАТЕЛ ПО ДИСЦИПЛИНАТА |
||||||
Спазва точно определените часове за лекции |
1/5,8% |
1/5,8% |
1/5,8% |
0 |
14/82,3% |
0 |
Предизвиква интерес към преподавания материал |
0 |
0 |
1/5,8% |
3/17,6% |
13/ 76,4% |
0 |
Обяснява разбираемо материала |
0 |
2/11,7% |
0 |
2/11,7% |
15/88,2% |
0 |
Насочва към това, което е важно и трябва да се запомни |
0 |
0 |
0 |
0 |
17/100% |
0 |
Вдъхновява студентите към дисциплина (специалността) |
1/5,8% |
1/5,8% |
1/5,8% |
5/29,4% |
9/52,9% |
0 |
Обяснява взаимовръзките и помага да осмислянето на теорията |
1/5,8% |
0 |
1/5,8% |
3/17,6% |
12/70,5% |
0 |
Студентите могат да се обръщат към него извън часовете на лекциите |
4/23,5% |
3/17,6% |
1/5,8% |
3/17,6% |
6/35,2% |
0 |
Отнася се към студентите с внимание |
2/11,7% |
1/5,8% |
1/5,8% |
6/35,2% |
7/41,1% |
0 |
Успява да подпомогне студентите в подготовката |
1/5,8% |
2/11,7% |
2/11,7% |
2/11,7% |
10/58,8% |
0 |
ЛЕКЦИИТЕ ПО ДИСЦИПЛИНАТА |
||||||
Имат ясно определени цели |
0 |
0 |
2/11,7% |
3/17,6% |
12/70,5% |
0 |
Натоварването е по силите на студентите |
1/5,8% |
2/11,7% |
2/11,7% |
7/41,1% |
5/29,4% |
0 |
Дава се полезна обратна информация за изпълнението на задания и при изпити |
0 |
0 |
3/17,6% |
4/23,5% |
10/58,8% |
0 |
Не се повтаря ненужно материал от други дисциплини |
0 |
1/5,8% |
4/23,5% |
6/35,2% |
6/35,2% |
0 |
УЧЕБНИЦИТЕ И УЧЕБНИТЕ ПОМАГАЛА |
||||||
Препоръчаните учебници могат да се намерят |
0 |
0 |
2/11,7% |
5/29,4% |
10/58,8% |
0 |
Препоръчаните учебници и помагала са полезни |
0 |
0 |
1/5,8% |
5/29,4% |
11/64,7% |
0 |
УПРАЖНЕНИЯТА / ПРАКТИЧЕСКИТЕ ЗАНЯНТИЯ |
||||||
Помагат да се разбере учебния материал по дисциплината |
0 |
0 |
2/11,7% |
0 |
15/88,2% |
0 |
Лекциите и упражненията са съгласувани |
0 |
1/5,8% |
1/5,8% |
3/17,6% |
12/70,5% |
5/29,4% |
За упражненията/практическите занятия има осигурени материали и/или апарати |
0 |
1/5,8% |
2/11,7% |
0 |
9/52,9% |
0 |
Асистентът насърчава участието и обсъждането |
0 |
0 |
1/5,8% |
4/23,5% |
12/70,5% |
0 |
Асистентът се съобразява в преподаването с напредъка на студентите |
0 |
1/5,8% |
0 |
4/23,5% |
12/70,5% |
0 |
Асистентът дава полезна информация и оценки за работата на всеки студент |
0 |
0 |
1/5,8% |
5/29,4% |
11/64,7% |
0 |
Студентите могат лесно да контактуват с асистента извън упражненията |
0 |
0 |
1/5,8% |
1/5,8% |
15/88,2% |
0 |
Информацията за текущите оценки се дава своевременно |
0 |
0 |
3/17,6% |
1/5,8% |
13/ 76,4% |
0 |
ОБЩА ОЦЕНКА |
||||||
Като цяло дисциплината се преподава на отлично ниво |
0 |
1/5,8% |
0 |
0 |
16/94,1% |
0 |