
Контакти
e-mail : [email protected]
Телефони :
Проф. д-р Стефан Сивков – 032 / 200 540, моб. 0882 255 505
Алис Миневска – 032 / 200 540, моб. 0878 633 195
Златка Лозанова – 032 / 200 540, моб.0882 860 659
Структура и организация на дейността на отдел по акредитация и рейтинг на Медицински университет-Пловдив
Отделът по акредитация и рейтинг е централизирано звено подчинено на Ректора на Медицински университет-Пловдив.
Отделът координира и подпомага основните звена по осигуряване на дейностите по акредитация, поддържането и актуализирането на документацията, свързана с тези процедури и осигуряването на информация за управленски решения.
Ръководи се от ръководител на отдел, който се подпомага от заместник, експерт по акредитация и рейтинг и технически секретар.
Ръководителят на отдел по акредитация и рейтинг участва в общото ръководство и осигуряване на основните процеси и дейности в Медицински университет – Пловдив:
1. Организира, ръководи, контролира и отговаря за дейностите по институционална акредитация, акредитация на професионални направления, специалности и докторски програми, процедурите по следакредитационно наблюдение и контрол, изпълнението на препоръките от акредитационни процедури за съответните звена.
2. Създава и ръководи постоянно действаща система за събиране и анализиране на информация от национални и международни оценки свързани с рейтинга на висшето училище.
3. Отговаря за подготовката, организацията, провеждането на преглед на Ръководството и на одити на системата за управление на качеството.
Състав
Ръководител
проф. д-р Стефан Сивков, дм – 0882 255 505
Експерт „Акредитация и рейтинг“
Алис Миневска – 0878 633 195
Технически секретар
Златка Лозанова – 0882 860 659
Акредитация
- Институционална акредитация на МУ-Пловдив
- Институционална акредитация на МУ-Пловдив
- Акредитирани професионални направления и специалности от регулираните професии
- Критерии за определяне на капацитета на ВУ
- Критерии за програмна акредитация на професионално направление/специалност от регулираните професии
Нормативни документи
- Закон за насърчаване на научните изследвания
- Закон за насърчаване на научните изследвания/изм. и доп./
- Кодекс на труда
- Наредба за прилагане и трансфер на кредити във ВУ
- Наредба за държавните изисквания за придобиване на висше образование на ОКС бакалавър, магистър и специалист
- Класификация специалности научни работници
- Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления
- Наредба за държавните изисквания към съдържанието на основните документи, издавани от висшите училища
Документи на СУК
- Заповед Р-1280 / 31.05.2022г., Относно : Възлагане отговорности за изпълнение на задължения от Системата за управление на качеството/СУК/ в МУ – Пловдив, съгласно изискванията т.5.1 Лидерство и ангажираност от стандарт ISO 9001:2015, приложимите нормативни актове и утвърдените административни документи от СУК за дейностите в МУ – Пловдив
- Контекст на организацията. Обхват. Заинтересовани страни – потребности и очаквания
- Регистър на управляваните процеси, рискове при управлението им
- Академичен стандарт за учебна дисциплина
Доклади от одити
Списъци на актуални документи
- Списък на актуални външни документи 2023
- Списък на актуалните документи НИД
- Списък на актуални документи за ПАБ
- Списък на актуалните документи УД
- Списък на формите за водене на записи по качеството
- Списък на актуалните документи СДО
- Списък на водените записи и формуляри за здравословни и безопасни условия на труда (ЗБУТ)
- Списък на външни документи за ЗБУТ
- Списък на актуалните документи ЗБУТ
- Списък – график за проверка на ТСНИ
- Списък на актуалните документи регламентиращи административно-стопанското управление на МУ – Пловдив
- Опис на действащи вътрешни правила, писмени политики и процедури, регламентиращи дейността на звено Център проекти, Отдел Международно сътрудничество и проектна дейност при МУ – Пловдив
- Списък с актуални документи и системи за работа по Програма „Еразъм+“
- Списък на водени записи и формуляри СДО
Формуляри
- Списък на формите за водене на записи
- Дневник за входящи документи
- Дневник за изходящи документи
- Дневник за регистрация на заповеди факултет/катедра
- Обратна разписка
- План-график на вътрешни одити
- Регистър на несъответствия
- Списък – график за проверка/обслужване на ТСНИ по типове/видове
- Оценка на доставчик
Процедури
Отчети