
Структура и организация на дейността на отдел по акредитация и рейтинг на Медицински университет-Пловдив
Отделът по акредитация и рейтинг е централизирано звено подчинено на Ректора на Медицински университет-Пловдив.
Отделът координира и подпомага основните звена по осигуряване на дейностите по акредитация, поддържането и актуализирането на документацията, свързана с тези процедури и осигуряването на информация за управленски решения.
Ръководи се от ръководител на отдел, който се подпомага от заместник, експерт по акредитация и рейтинг и технически секретар.
Ръководителят на отдел по акредитация и рейтинг участва в общото ръководство и осигуряване на основните процеси и дейности в Медицински университет – Пловдив:
1. Организира, ръководи, контролира и отговаря за дейностите по институционална акредитация, акредитация на професионални направления, специалности и докторски програми, процедурите по следакредитационно наблюдение и контрол, изпълнението на препоръките от акредитационни процедури за съответните звена.
2. Създава и ръководи постоянно действаща система за събиране и анализиране на информация от национални и международни оценки свързани с рейтинга на висшето училище.
3. Отговаря за подготовката, организацията, провеждането на преглед на Ръководството и на одити на системата за управление на качеството.
Състав

Гр. Пловдив, бул „Васил Априлов“ 15-А
тел. 032 / 200 547
e-mail: [email protected]

Гр. Пловдив, бул „Васил Априлов“ 15-А
тел. +359 878 633 195
e-mail: [email protected]
Гр. Пловдив, бул „Васил Априлов“ 15-А
тел. +359 896 679 696
e-mail: [email protected]

Гр. Пловдив, бул „Васил Априлов“ 15-А
тел. +359 896 482 336
e-mail: [email protected]

Гр. Пловдив, бул „Васил Априлов“ 15-А
тел. +359 889 236 360
e-mail: [email protected]
Акредитация
- Институционална акредитация на МУ-Пловдив
- Институционална акредитация на МУ-Пловдив
- Акредитирани професионални направления и специалности от регулираните професии
- Акредитирани докторски програми
- График за програмна акредитация на професионални направления
Нормативни документи
Документи на СУК
- Заповед Р-1280 / 31.05.2022г., Относно : Възлагане отговорности за изпълнение на задължения от Системата за управление на качеството/СУК/ в МУ – Пловдив, съгласно изискванията т.5.1 Лидерство и ангажираност от стандарт ISO 9001:2015, приложимите нормативни актове и утвърдените административни документи от СУК за дейностите в МУ – Пловдив
- Контекст на организацията. Обхват. Заинтересовани страни – потребности и очаквания
- Регистър на управляваните процеси, рискове при управлението им
- Академичен стандарт за учебна дисциплина
Доклади от одити
- Доклад от одит на Система за Управление (СУ) – 2024 г.
- Доклад от одит на Система за Управление (СУ) – 2023 г.
Списъци на актуални документи
- Списък на актуални външни документи 2024
- Списък на актуалните документи НИД
- Списък на актуални документи за ПАБ
- Списък на актуалните документи УД
- Списък на формите за водене на записи по качеството
- Списък на актуалните документи СДО
- Списък на външни документи СДО
- Списък на водени записи и формуляри СДО
- Списък на водените записи и формуляри за здравословни и безопасни условия на труда (ЗБУТ)
- Списък на външни документи за ЗБУТ
- Списък на актуалните документи ЗБУТ
- Списък – график за проверка на РНИ
- Списък на актуалните документи регламентиращи административно-стопанското управление на МУ – Пловдив
- Списък с актуални документи и системи за работа по Програма „Еразъм+“
Формуляри
- Чек-лист за проверка на готовността на катедра за изпитна сесия
- Отчетна форма за проверка на изпит в МУ
- Списък на формите за водене на записи
- Дневник за входящи документи
- Дневник за изходящи документи
- Дневник за регистрация на заповеди факултет/катедра
- Обратна разписка
- План-график на вътрешни одити
- Регистър на несъответствия
- Списък – график за проверка/обслужване на ТСНИ по типове/видове
- Оценка на доставчик
- Контролен лист от проверка на лекции и упражнения
Процедури
Отчети